Menu

Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

Tieto Obchodné podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti Obchodníka a jeho zákazníkov - Spotrebiteľov a vo svojom aktuálnom znení tvoria súčasť kúpnej zmluvy.

Obchodníkom na stránkach www.noseniedeti.sk je:

NosenieDeti, s.r.o., K Diaľnici 452/21, 911 05  Zamarovce,
IČDPH: SK2022604738, Obchodný register Okr. súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka číslo 20223/R

 
e-mail: obchod@noseniedeti.sk
tel.: +421 908 419 618

Orgán dozoru a dohľadu

Slovenská obchodná inšpekcia – Inšpektorát SOI so sídlom v Trenčíne pre Trenčiansky kraj, Hurbanova 59, 911 01 Trenčín

1. Objednávanie tovaru - nákup, uzavrenie kúpnej zmluvy

Internetový obchod  www.noseniedeti.sk obsahuje zoznam tovaru ponúkaného Obchodníkom na predaj, pri každom tovare sú uvedené hlavné vlastnosti tovaru, skladová dostupnosť (bližšie článok 3 - Dodanie tovaru) a cena jednotlivého ponúkaného tovaru. Zmluvné strany majú možnosť uzavrieť kúpnu zmluvu aj za individuálne dojednaných podmienok, pokiaľ sa na tom dohodnú.

Objednávku je možné uskutočniť prostredníctvom objednávkového formulára, e-mailom alebo telefonicky. 

Objednávkový formulár obsahuje hlavne informácie o:

*objednanom tovare (objednávaný tovar vloží Spotrebiteľ do elektronického nákupného košíka internetového obchodu, pričom špecifikuje množstvo daného tovaru)

*spôsobe úhrady kúpnej ceny tovaru,

*spôsobe  doručenia objednávaneho tovaru

*informácie o nákladoch spojených s dodaním tovaru (ďalej spoločne len ako „Objednávka“).

Pred zaslaním objednávky Obchodníkovi je Spotrebiteľovi umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Údaje uvedené v objednávke sú Obchodníkom považované za správne. Obchodník okamžite po obdržaní objednávky toto obdržanie Spotrebiteľovi potvrdí elektronickou poštou a to na adresu elektronickej pošty Spotrebiteľa uvedenú v objednávke alebo v registrácii.

Kúpna zmluva medzi Obchodníkom a Spotrebiteľom vzniká potvrdením prijatia objednávky, ktoré je Obchodníkom zaslané Spotrebiteľovi elektronickou poštou a to na adresu elektronickej pošty Spotrebiteľa.

 

2. Cena tovaru

Cena ponúkaného tovaru je uvedená vrátane všetkých daní. Cena tovaru neobsahuje náklady na dopravu od Obchodníka ku Spotrebiteľovi, náklady na dopravu sa riadia článkom 3.3 - 3.5 týchto obchodných podmienok.

Obchodník si vyhradzuje právo tlačových chýb, v takom prípade má Spotrebiteľ právo objednávku zmeniť alebo zrušiť.

 

3.Dodanie tovaru

Dodaním tovaru podľa týchto obchodných podmienok sa rozumie  doručenie tovaru Kupujúcemu v súlade s kúpnou zmluvou.

Na základe kúpnej zmluvy vystaví Predávajúci Kupujúcemu daňový doklad – faktúru.

Vlastnícke právo k tovaru prechádza na Kupujúceho jeho prevzatím a úplným zaplatením kúpnej ceny.

 

3.1 Dodacie lehoty

U každého tovaru je osobitne uvedené, či je tovar skladom alebo do akej doby Obchodník daný tovar expeduje, tj. odovzdáva balík prepravnej spoločnosti. U tovaru, ktorý nie je možné momentálne objednať, je uvedené "Tovar nie je skladom". Predávajúci dodá kupujúcemu predanú vec bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy, ak sa strany nedohodli inak.

Tovar, ktorý je skladom, Obchodník odovzdá prepravnej spoločnosti zvyčajne na druhý pracovný deň po prijatí objednávky, najneskôr však do 3 pracovných dní.

Objednávku Obchodník nerozdeľuje, pokiaľ si Spotrebiteľ objedná niekoľko druhov tovarov, z ktorých má každý inú dodaciu lehotu, tovar je expedovaný spoločne po naskladnení všetkých tovarových položiek z objednávky, najneskôr v termíne expedície tovaru s najdlhšou dodacou lehotou.

V prípade platby predom prevodom na bankový účet Obchodníka, Obchodník tovar odošle až po prijatí platby za tovar od Spotrebiteľa alebo po tom, čo mu Spotrebiteľ zašle potvrdenie o úhrade objednaného tovaru.

V prípade, ak by sa dodacia lehota mala predĺžiť, než je avizované, informuje Obchodník o tejto skutočnosti spotrebiteľa. Ak Spotrebiteľ nesúhlasí s predĺženou dodacou lehotou, má právo objednávku zrušiť alebo zmeniť. V prípade, že Spotrebiteľ už úplne alebo sčasti uhradil kúpnu cenu a objednávku zruší, bude mu prijatá platba vrátená spôsobom, ktorým došlo k úhrade alebo spôsobom ktorý si Spotrebiteľ zvolí a to do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

Expedovanie tovaru sa môže predĺžiť z nasledovných dôvodov: tovar nie je momentálne na sklade, tovar nemá výrobca, príp. distribútor aktuálne na sklade, zasiahla vyššia moc – napr. balík sa stratil pri doprave k Obchodníkovi, Obchodníkovi bol dodaný iný tovar, než bol objednaný, atď.

Spotrebiteľ je o odoslaní tovaru informovaný e-mailom.

V prípade osobného vyzdvihnutia tovaru na našej predajni v Trenčíne, je potrebné si tovar prevziať v lehote 3 prac. dní.

 

3.2  Spôsob dodania tovaru

Spotrebiteľ má možnosť zvoliť si nasledovné spôsoby dodania:


DPD - Direct Parcel Distribution SK s.r.o.

GLS - GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o.

Packeta - balík je doručovaný na výdajné miesta Packety. O doručovaní ste informovaní e-mailom aj SMS správou.

Osobne - tovar je možné si prevziať v našej predajni, počas otváracích hodín. Predajňa sa nachádza na Zlatovskej ulici 3106, Trenčín.

  

3.3 Cena dopravy - dodanie tovaru v rámci Slovenskej republiky

Náklady na doručenie objednaného tovaru znáša Spotrebiteľ.

 

  hodnota objednávky do 150 € hodnota objednávky nad 150 €
Packeta 2,90 € 1,40 €
GLS 4,30 € 2,80 €
DPD 4,90 € 3,40 €
Dobierka + 1,20 €

 

Prepravu "Výmena tovaru - doručenie Packeta výdajné miesto" je možné zvoliť iba na základe predchádzajúcej objednávky, keď sa vymieňa tovar za inú veľkosť.

 

3.4 Dodanie tovaru do Českej republiky

Náklady na doručenie objednaného tovaru znáša Spotrebiteľ.

 

Česká republika
Zásilkovna - výdejní místo 3,80 €
Zásilkovna - doručení na adresu 6 €

 

 

3.5 Cena dopravy - dodanie tovaru do iných štátov (others EU countries)

Náklady na doručenie objednaného tovaru znáša Spotrebiteľ.

 

Rakúsko, Poľsko, Maďarsko, Rumunsko (Austria, Poland, Hungary, Romania)
Doručenie na adresu (Transportation) 6,70 €

 

Belgicko, Dánsko, Estónsko, Francúzsko, Holandsko, Litva, Lotyšsko, Portugalsko, Španielsko, Írsko, Taliansko (Belgium, Denmark, Estonia, France, Netherland, Lithuania, Latvia, Portugal, Spain, Ireland, Italy)
  Objednávka do (order up to) 200 € Objednávka nad (order from) 200 €
Doručenie na adresu (Transportation) 12 € 22 €

 

Slovinsko, Chorvátsko, Grécko, Bulharsko (Slovenia, Croatia, Greece, Bulgaria)
Doručenie na adresu (Transportation) 8,20 €

 

Fínsko, Luxembursko, Švédsko (Finland, Luxembourg, Sweden)
Doručenie na adresu (Transportation) 24 €

 

Cyprus, Malta
Doručenie na adresu (Transportation) 27 €

 

 4. Spôsob platby za tovar

Spôsob platby si zvolí spotrebiteľ v objednávke.

Spotrebiteľ má možnosť zaplatiť kúpnu cenu za tovar Obchodníkovi jedným z nižšie uvedených spôsobov:

1. dobierka - služba je spoplatnená sumou 1,20 € – za tovar Spotrebiteľ zaplatí až pri doručení Kuriérom alebo pri vyzdvihnutí tovaru na výdajnom mieste.

2. bankovým prevodom – údaje potrebné k platbe zašle Obchodník Spotrebiteľovi bezodkladne po prijatí objednávky. Kúpna cena pri platbe bankovým prevodom je splatná do 1 dňa od uzavretia kúpnej zmluvy.

 

5. Záručné podmienky a reklamačný poriadok

Kontaktné údaje na Predávajúceho v prípade uplatnenia zodpovednosti za vady tovaru:

NosenieDeti, s.r.o.
sídlo: K Diaľnici 452/21, 911 05 Zamarovce
Tel. +421 908 419 618, e-mail.: obchod@noseniedeti.sk

 

5.1 Akosť predávaného tovaru

Predaná vec musí byť v súlade s dohodnutými požiadavkami a všeobecnými požiadavkami.
Predaná vec je v súlade s dohodnutými požiadavkami, ak najmä zodpovedá opisu, druhu, množstvu a kvalite vymedzeným v zmluve, je vhodná na konkrétny účel, s ktorým kupujúci oboznámil predávajúceho najneskôr pri uzavretí zmluvy a s ktorým predávajúci súhlasil, vyznačuje sa v zmluve vymedzenou schopnosťou plniť funkcie s ohľadom na svoj účel (ďalej len „funkčnosť") a je dodaná s návodom na použitie.

Predaná vec je v súlade so všeobecnými požiadavkami, ak je vhodná na všetky účely, na ktoré sa vec rovnakého druhu bežne používa s prihliadnutím najmä na právne predpisy, technické normy alebo na kódexy správania platné pre príslušné odvetvie, ak technické normy neboli vypracované, je dodaná s príslušenstvom, obalom a návodmi vrátane návodu na montáž a inštaláciu, ktoré môže kupujúci dôvodne očakávať, a je dodaná v množstve, kvalite a s vlastnosťami vrátane funkčnosti, kompatibility, bezpečnosti a schopnosti zachovať si pri bežnom používaní svoju funkčnosť a výkonnosť (ďalej len „životnosť"), aké sú bežné pre vec rovnakého druhu a aké môže kupujúci dôvodne očakávať vzhľadom na povahu predanej veci a s prihliadnutím na akékoľvek verejné vyhlásenie predávajúceho alebo inej osoby v rovnakom dodávateľskom reťazci vrátane výrobcu.

Predaná vec má vady, ak nie je v súlade s požiadavkami popísanými vyššie v texte.

 

5.2 Zodpovednosť predávajúceho za vady, dĺžka záruky

Predávajúci zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má predaná vec v čase jej dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania veci.

Ak sa vada prejaví do dvoch rokov od dodania veci, predpokladá sa, že ide o vadu, ktorú mala vec už v čase dodania. To neplatí, ak sa preukáže opak alebo ak je tento predpoklad nezlučiteľný s povahou veci alebo vady.
Kupujúci môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady, len ak vytkol vadu do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do dvoch rokov od dodania veci.

5.3 Postup pri riešení reklamácie (vytknutí vady)

Vadu môže Kupujúci vytknúť na webových stránkach www.noseniedeti.sk – vyplnením elektronického reklamačného formulára, ďalej na adrese spoločnosti: NosenieDeti, s.r.o., K Diaľnici 452/21, 911 05 Zamarovce alebo e-mailom: obchod@noseniedeti.sk. Kupujúci môže tiež použiť reklamačný formulár v listinnej podobe, ktorý si môže vytlačiť, vyplniť a zaslať ho spolu s reklamovaným tovarom na našu adresu uvedenú vyššie.
Vadu tiež môže Kupujúci vytknúť osobne na predajni Nosenie Detí, Zlatovská 1279/3106, 911 05 Trenčín v čase otváracích hodín.

Nákup tovaru preukazuje Kupujúci dokladom o kúpe.

Po uplatnení reklamácie Predávajúci bezodkladne vystaví potvrdenie o tom, kedy Kupujúci právo na reklamáciu uplatnil.

V prípade, že Predávajúci bude potrebovať na posúdenie vady doručiť tovar a fyzicky ho preskúmať, je potrebné, aby ho Kupujúci odoslal na adresu: NosenieDeti, s.r.o., K Diaľnici 452/21, 911 05 Zamarovce.

Ak Predávajúci odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia Kupujúcemu písomne oznámi.

 

5.4 Odstránenie vady

V prípade odstrániteľnej vady môže Kupujúci požadovať jej bezplatné odstránenie – opravou alebo výmenou. Kupujúci si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil predávajúcemu neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mala vec bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil kupujúcemu značné ťažkosti.

Predávajúci opraví alebo vymení vec v primeranej lehote, ktorou sa rozumie najkratší čas, ktorý Predávajúci potrebuje na posúdenie vady a na opravu alebo výmenu veci s prihliadnutím na povahu veci a závažnosť vady.

Ak oprava ani výmena nebudú možné, má Kupujúci právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy.
Ak pôjde o neodstrániteľnú vadu, ktorá bude brániť tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má Kupujúci právo na odstúpenie od zmluvy. To isté právo má Kupujúci pri odstrániteľných vadách, ak pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád nemôže vec riadne užívať.
Ak pôjde o neodstrániteľnú vadu, ktorá nebráni riadnemu užívaniu veci, má Kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny.

 

5.5 Vybavenie reklamácie

Čas od vytknutia vady až do vykonania opravy sa do záručnej doby nepočíta. Predávajúci je povinný vydať Kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a čase jej trvania.

V prípade prijatia zodpovednosti za vady, reklamáciu Predávajúci vybaví čo najskôr, maximálne do 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nebude odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý Predávajúci nemôže ovplyvniť

 

6.  Vrátenie tovaru  - odstúpenie od kúpnej zmluvy

Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku aj bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru.

Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku, ktorej predmetom je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:
- poskytnutie služby, ak došlo k úplnému poskytnutiu služby
- dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru
- dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený.

Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu a ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa, ktoré vyjadruje vôľu spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy (ďalej len „oznámenie o odstúpení od zmluvy"). Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý môže vyplniť a odoslať spolu s tovarom.

Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy obchodníkovi.

Obchodník je povinný bezodkladne po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy poskytnúť spotrebiteľovi potvrdenie o jeho doručení na trvanlivom médiu, ak spotrebiteľ odstúpil od zmluvy použitím osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od zmluvy, ktoré sú dostupné v online rozhraní obchodníka.

Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy len vo vzťahu ku konkrétnemu produktu alebo produktom, ak obchodník na základe zmluvy uzavretej na diaľku dodal alebo poskytol viacero produktov.

Účinky odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku sa vzťahujú aj na každú doplnkovú zmluvu k zmluve, od ktorej spotrebiteľ odstúpil; to neplatí, ak sa strany výslovne dohodnú na ďalšom trvaní doplnkovej zmluvy. Doplnkovou zmluvou sa rozumie akákoľvek zmluva o dodaní alebo poskytnutí ďalšieho produktu, ktorý súvisí s predmetom zmluvy uzavretej na diaľku bez ohľadu na to, či produkt dodá alebo poskytne obchodník alebo iná osoba na základe dohody s obchodníkom.

Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša spotrebiteľ.

Spotrebiteľ je povinný do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku zaslať tovar späť alebo odovzdať tovar obchodníkovi alebo osobe určenej obchodníkom na prevzatie tovaru; to neplatí, ak obchodník navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ odošle tovar obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty.

Pri odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku znáša spotrebiteľ len náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi alebo osobe určenej obchodníkom na prevzatie tovaru.

Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

Obchodník je povinný do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti so zmluvou uzavretou na diaľku alebo s doplnkovou zmluvou vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a poplatkov.

Obchodník je povinný vrátiť spotrebiteľovi všetky platby podľa predchádzajúcej vety v rozsahu zodpovedajúcom odstúpeniu od zmluvy, ak spotrebiteľ neodstúpil od celej zmluvy uzavretej na diaľku.

Obchodník nie je povinný pri odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku ktorej predmetom je dodanie tovaru, vrátiť spotrebiteľovi platby pred tým, ako mu je tovar doručený, alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť obchodníkovi.

Obchodník je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri ich úhrade; tým nie je dotknuté právo obchodníka dohodnúť sa so spotrebiteľom na inom spôsobe úhrady, ak spotrebiteľovi nebudú v súvislosti s úhradou účtované žiadne poplatky.

Ak bol spoločne s tovarom poskytnutý Spotrebiteľovi darček, je darovacia zmluva medzi Obchodníkom a Spotrebiteľom uzatvorená s rozväzujúcou podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy Spotrebiteľom, stráca darovacia zmluva ohľadom takého darčeka účinnosť a Spotrebiteľ je povinný poskytnutý darček spolu s tovarom Obchodníkovi vrátiť.

 

7. Výmena tovaru

Spotrebiteľ je oprávnený požiadať o výmenu zakúpeného tovaru za ten istý tovar (alebo tovar rovnakého druhu) v inej veľkosti a to do 5 dní odo dňa prevzatia tovaru.

 

8. Alternatívne riešenie sporu

Spotrebiteľ má právo podať obchodníkovi žiadosť o nápravu, ak medzi spotrebiteľom a obchodníkom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa spotrebiteľ domnieva, že obchodník porušil iné práva spotrebiteľa.
Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „návrh") subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak obchodník na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.
Orgánom alternatívneho riešenia sporov je:
Slovenská obchodná inšpekcia
Ústredný inšpektorát
Odbor pre medzinárodné vzťahy a ARS
Bajkalská 21/A, poštový priečinok 29
827 99 Bratislava 27
https://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe: ars@soi.sk, adr@soi.sk
Spotrebiteľ môže využiť na podanie návrhu na začatie mimosúdneho riešenia sporov a na získanie informácií o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov (vrátane cezhraničných sporov) tiež webovú stránku https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

 

9. Ochrana osobných údajov

Spracovanie osobných údajov prebieha v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 zo dňa 27. 4. 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení platnom a účinnom od 25.05.2018.

Bližšie informácie, aké Vaše osobné údaje spracúvame, prečo, akým spôsobom a ako dlho ich spracúvame, komu sú údaje sprístupnené, aké sú Vaše práva ohľadom spracúvania osobných údajov, si môžete prečítať v dokumente Zásady spracovania osobných údajov.

 

10. Zodpovednosť za chyby na stránke www.noseniedeti.sk

Upozorňujeme, že informácie uvedené na www.noseniedeti.sk sú z časti preberané od tretích strán, môžu obsahovať nepresnosti a môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia.

Nenesieme voči inej strane zodpovednosť za priame, nepriame alebo mimoriadne škody, spôsobené použitím informácií z našich vlastných alebo odkazovaných webových stránok.

 

11. Používanie materiálov zo stránky

Všetky práva vyhradené. Akékoľvek použitie obsahu - častí alebo celku, najmä rozmnožovanie a šírenie textov, obrázkov, fotografií či ukážok akýmkoľvek mechanickým alebo elektronickým spôsobom je bez písomného povolenia od Noseniedeti.sk zakázané.

 

Tieto obchodné podmienky sú platné od 20.08.2024.

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať