Menu

Odstúpenie od zmluvy

Odstúpenie od kúpnej zmluvy v 14-dňovej lehote

Je tu viac textu, ale sme povinní Vás informovať o celom postupe pri Vašom odstúpení od zmluvy:

Ste oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku v období od odoslania Vašej objednávky do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar sa považuje za prevzatý okamihom, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete všetky časti objednaného tovaru. Počas toho, ako budete mať tovar pri sebe, zodpovedáte za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

Je potrebné, aby ste nám Vašu vôľu odstúpiť od zmluvy oznámili. Môžete postupovať nasledovne, vyberte si jednu z možností:

  1. Zašlite nám oznámenie o odstúpení od zmluvy na email: obchod@noseniedeti.sk alebo na našu adresu: NosenieDeti, s.r.o., K Diaľnici 452/21, 91105  Zamarovce. Môžete použiť nasledovný formulár, ktorý si môžete stiahnuť a vyplniť (vo formáte *.pdf).
  2. Môžete vyplniť elektronický formulár.
  3. Môžete poslať tovar späť ihneď spolu s oznámením o odstúpení od zmluvy.

Aby bola dodržaná lehota pre odstúpenie od zmluvy, postačuje odoslať odstúpenie od zmluvy pred uplynutím príslušnej lehoty, t.j. najneskôr do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

Pokiaľ odstúpite od zmluvy, vrátime Vám všetky platby, ktoré sme od Vás prijali, vrátane nákladov na dodanie a to najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy. S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr. Čím skôr nám teda tovar pošlete späť, tým rýchlejšie budete mať Vašu platbu späť na Vašom účte. Peniaze spravidla vraciame na druhý deň po prijatí vráteného tovaru. Platbu Vám vrátime rovnakým spôsobom, aký ste použili pri svojej platbe, väčšinou je to platba na bankový účet. Týmto nie je dotknuté Vaše právo dohodnúť sa s nami na inom spôsobe platby.

Náklady na vrátenie tovaru k nám znášate pri odstúpení od zmluvy Vy. Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na našu adresu najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

 

Máme na Vás dve veľké prosby:

1. Prosíme Vás, nenechávajte si zaslanie odstúpenia od zmluvy a vrátenie tovaru na posledný deň. 

2. Prosíme Vás, nelepte na originálne krabice (od nosičov, od topánok) žiadne štítky, ani ich neprelepujte lepiacou páskou. Krabice najskôr vložte do papierovej alebo igelitovej tašky, alebo aj do čistého vrecka na odpadky a až potom ich prelepte. Pri vrátení oblečenia je možné pôvodnú plastovú obálku obrátiť naruby a tovar nám poslať v nej (otvor zalepte lepiacou páskou).

Ďakujeme ♥.

 

Na akú adresu presne tovar poslať?

Toto záleží od dopravcu, ktorého si vyberiete. Máte tieto možnosti (ktorú možnosť si vyberiete, je na Vás ☺):

 Slovenská pošta

a.) Malé zásielky môžete vrátiť cez Slovenskú poštu ako doporučený list na našu adresu:

NosenieDeti, s.r.o., K Diaľnici 452/21 91105 Zamarovce.

b.) Väčšie balíky môžete vrátiť cez Slovenskú poštu (môžete využiť službu Balík na adresu, ale aj službu Balík na poštu - vieme si balík na pošte vyzdvihnúť) na adresu:

NosenieDeti, s.r.o., K Diaľnici 452/21 91105 Zamarovce - nezabudnite uviesť naše tel. číslo: 0908 419 618

Packeta

Malé a stredne veľké zásielky (konkrétne rozmery a váhu nájdete v aplikácii Packety) môžete poslať cez Packetu na výdajné miesto.

Postupujte nasledovne:

• V aplikácii Packeta (musíte ju mať v telefóne nainštalovanú) zvoľte možnosť "Odoslať zásielku". Upozorňujeme, že možnosť "Vrátiť zásielku e-shopu" - nepodporujeme.

• Používanie aplikácie je intuitívne, pokračujte ďalej, až k údajom Príjemcu (teda nás ☺), kde vyplňte:

Meno a priezvisko: NosenieDeti, s.r.o.

tel. +421 908 419 618

e-mail: obchod@noseniedeti.sk

• Zvoľte "Doručenie na výdajné miesto" a zvoľte toto výdajné miesto: Chovateľstvo pri Úspechu, Zlatovská 2183/9, 911 05 Trenčín. V prípade, že výdajné miesto nebude dostupné zvoľte Z-box: Z-BOX Zamarovce, Zamarovská 97.

• Za odoslanie zásielky je potrebné následne cez aplikáciu Packety zaplatiť. Po zaplatení dostanete v aplikácii ku zásielke kód - číslo. Na balík nemusíte písať žiadnu adresu, zaneste ho na Vaše najbližšie výdajné miesto Packety a obsluhe nahláste kód - číslo, ktoré ste dostali ku zásielke. Obsluha zásielku prevezme, na balík nalepí štítok a zásielku nám odošle.

Ak by ste si s čímkoľvek pri odosielaní tovaru k nám nevedeli poradiť, sme tu pre Vás, volajte: 0908 419 618.

 

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať